Kväll

Jaja, var på gymmet. Men det blev inga 2 mil. För vi körde biceps rygg och mage istället. Blir ben o kondition imorgon istället.

Kom hem, och åt min Gulashsoppa som jag tidigare köpt på netto för 20 spänn. Och den smaka mycket bra. Slängde i mig en dos protein och stack hem till kusin min där jag spela skate och hjälpte honom med ett foto-projekt. (available soon @ areyoulost @ bdb ) sen fick jag till och med skjuts hem därifrån. Aye Caramba. Mest på grund av att han skulle köpa snus på stationen. Men jag slapp ju gå i regnet iallafall. Nu ska jag sova. Puss och Godnatt

: *

Kommentarer
Postat av: Andreas

Har det regnat idag? Fett coolt.

2008-09-02 @ 23:45:11
URL: http://andhja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0