Jobb

ah, jobbet idag var hur jävla segt som helst. Fick isolera typ hela dan o sätta 4 reglar. lol. somna en stund på middan och höll på att somna på vägen hem. Borde nog blivit klar med det jag gjorde minst 1 timme tidigare. tog det ganska lugnt för att jag höll på att dö av tristess. Radion var inte kul idag heller. p3 brukar vara bättre.

kom hem vid halv 5, tog det lugnt till 20 i 6, då jag skejta lite med chrille och sen va hemma hos han och kolla på family guy till tio i 7, Därefter drog jag o johan till gymmet och körde ben/bröst/axlar/mage i 2 timmar. plus att jag cykla en mil.  Så om ni inte själva fattar, så kan jag berätta för er att jag är sjukt trött nu. Ingen praktik imorgon. blir skola. palla.
ska ha screentryck som estetisk verksamhet. Hoppas det inte blir en flopp, men det får ni höra alltsammans om imorgon. Nu ska jag kolla när dom bygger nåt mega konstigt hus på kanal 9 och sen sova.

:*

Kommentarer
Postat av: junior

Söört bild! ;D

2008-09-05 @ 12:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0