Helgen

I Helgen har jag minsann varit duktig och tagit det lugnt. Fredag var jag ute och åkte bräda, det gick faktiskt bra och blev ganska nöjd med min insats. Det är annat än man kan säga om krüger som blev så lack att han körde hem :) Sen satt jag bara hemma och såg på film. Inget märkvärdigt men faktiskt ganska skönt. Lördag åkte vi lite bräda och wice kom på ädelt besök. Vi spela sen poker hemma hos K och drog sen till chrille där vi spela dreamcast. Och ja, wice är sämst på virtua tennis 2! HAHAHHAA. Klockan 3 på natten fick chrille för sig att han behövde tanka och köra till ängelholm för att äta. Så vi hängde på och kom hem vid 5. Somna hos K i en säng gjord för gnoms. Vakna vid 10 och gick hem med wice. Sen åkte han hem och jag åkte till morsan. Väl där måla jag en tavla. Bilden är suddig men det skiter jag i.

Puss!! :*



Kommentarer
Postat av: Hampus

HAHAHAHAHAHAHAHA LÄGG NER!! håll dig till brädet ...

2008-09-10 @ 18:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0