Telehor

Gårdagen sluta som vanligt med att jag somnade aldelles för sent för mitt eget bästa, vilket betyder typ 12. Upp klockan 6, klädde på mig, tog mina mackor and stuff, så gick jag ut o vänta på Patrik. schysst snubbe, som faktiskt inte lyckades borra i mig, nog för att han försökte, but I outsmarted him. Vi stack o hämta Kamil, som är polack. Och det var jag väldigt noga med att berätta för han, så han vet att jag är bättre. Men det sa han att han redan visste och fes lite diskret i bilen.

Sen idag har vi bara fittat runder i Lärkeröd med en "sommarstuga" på 130 kvadrat för lite över 2 miljoner. Jag menar, hade den inte legat i lärkeröd så hade jag mer än gärna bott i den alltid. Men nu ligger den i lärkeröd. och det betyder att den är ungefär lika mycket värd som hjalmars restskatt.

Jag är arg för att jag inte har fått tillbaka min mobil, den har varit på lagning i 2½ vecka nu och det skulle ta en vecka! Jag går fan inte o betalar 250 spänn i månaden för en jävla LÅNEMOBIL! Och allra helst inte eftersom felet på min mobil var där redan när jag fick den! Jävla Hortelenor! Jag menar, istället för att ge mig en ny, så ska den in på Service för att laddaren inte passar. NEJMEN DET ÄR VÄL BARA TILL ATT BYTA UT DEN JÄVLA DELEN DÅ, tar typ 5 minuter menar man, men nej 2½ vecka har vi haft den på en hylla nu, och kanske kanske kanske imorgon åker den fram på någon Kort o tjock människas arbetsbord och så tänker han, Näe fan jag pallar inte, skriver en lapp där det står att dom ska ge mig en ny . Men jag vägrar betala hela min månadskostnad för denna månaden, tänker inte ens betala halva, sen när dom ringer o frågar så ska jag säga som det är att jag inte betalar 250 spänn i månaden för Oscars Gammla mobil!
HORTELENOR FITT BAJS SLEMM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagens rättning:



Berättade du inte för HONOM?



Trots att "Hjalmar" inte är mitt riktiga namn skriver man det med stort H. Samma sak med Lärkeröd och L.



"Allra helst inte eftersom" borde vara "Speciellt inte då"



Varför står "Service" med stort S? Samma sak med "Kort".



"NEJMEN" ska inte skrivas ihop.



Slutligen två stavfel på "Gamla" och "Slem"



Puss

2008-08-26 @ 21:39:41
URL: http://andhja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0