Spikpistoler och styrketräning

Känns förbannat skönt att äntligen ha praktik på en firma där dom har spikpistoler! Inte bara en heller, nej nej, vi har 4 st på 3 man. Det ni, det ska jag säga er att det är fan lyx! Gjorde dock upptäckten att spikpistolen är tung, vilket är gött att få lite träning också. Har spikat innerväggar och satt spån hela dagen idag. slappt jobb, riktigt gött. Jag menar, egentligen skulle jag varit ute och fixat taket på ett hus dom reste igår, men slapp på grund av att Patrik inte ville. Tackar vi för. Ännu bättre, är att L-G fick göra det istället!:D och ja, det regna, fett mycket.

Kom hem, satte mig vid datan o kände, fan jag måste träna lite också. Jag har nämligen fått mina nya mönstringspapper och ska in den 6 oktober. Så tänkte att då är det nog dags att börja ordentligt. Så jag plocka upp MIN (KÄRA LÅNE)MOBIL!!!!! (:@ ) och ringde världens bästa Staffan o fråga var han var, han svara då Ängelholm och då börja jag nästan gråta. Men han var snabb att säga att han skulle vara hemma om en timme. Då blev jag glad igen och frågade om han ville gymma med mig, det ville han. Så det gjorde vi. Nu är mina armar och bröst helt döda och jag kommer ha fet träningsvärk imorgon. Känns riktigt bra!

Nu ska jag typ gå o lägga mig, tar på krafterna det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0