Helgen

Igår hade vi  sjukt kul på rugby klubbens 40 års jubileum.  Jag och Semlan  Rickard  och Toft  hade sjukt roligt och drack för mkt. ovanligt? Men men, kom hem vid 1, drog till chrille, vi skule spela GH, och det gjorde vi i typ en kvart. Då somna jag i hans säng till halv 5. han hade varit ute med en sån där olga. Å jag vakta lägenheten sålänge. Iaf, halv 5 kom han o sparka på mig o sa att jag inte fick sova mer och att jag skulle gå hem. så jag tog hans LB och drog hem. Upptäckte att hans longboard va snabb i onyktert tillstånd, men sket i det o höll på att krocka med en cykel. Ja den var parkerad. kom hem, gjorde 3 mackor, åt en. Somna.

Vakna 1 av att krüger ville att jag skulle med till väla och hjälpa dom med sina nya sängar o sånt, snäll som jag är säger jag visst. tänkte inte mig att det skulle ta 7 timmar, men det är sånt man får leva med. Drog lite skate med sam och den där K. och nu ska jag snart till gymmet med johan.



I think about you :*


Kommentarer
Postat av: therese

jag tänker på dig med ohlin ;) tihi

2008-09-06 @ 12:08:18
URL: http://ttheresehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0