Min Presentation

Jag har då efter att i 2 år stått emot trenden att blogga, fallit för trycket o skaffat mig något som känns både onödigt, onyttigt och omotiverat. Jag heter Fredrik Ohlin, 18 år från den mest överskattade hålan i hela världen, Örkelljunga. Jag liksom dom jag umgås med, gillar att skämta om saker som irriterar folk, och får ofta lida för detta om man är i fel sällskap. I smyg skrattar jag åt handikappade människor för att dom ser roliga ut, mest roligt är det för att jag själv var ett litet rullstolsbarn. Men den historien drar vi en annan gång. Jag har spenderat större delen av det här året med att vara olyckligt förälskad. Men börjar komma över det nu. Jag har innan åkt mycket skateboard, men det intresset börjar svalna en del. Jag hatar när folk rättar mig med "han" och "honom".

Jag tycker om att kolla på mycket film och knäppa tecknade serier såsom Family Guy, American Dad och King of the hill.
Jag är i grund och botten en mycket sjuk människa, men kan ibland dölja det bra. Jag är egentligen ganska blyg bland nytt folk om jag inte är full, då är det raka motsatsen och som sagt, folk som inte känner mig brukar tycka bra om mig:)

För att summera den här Olympiaden, säger jag bara att jag är snabbare än Usain Bolt och att Ara Abrahamian gjorde så jävla rätt. Tycker synd om Stefan Holm fastän jag inte väntat mig något annat. Lite besviken på Karolina Klüft men vad ska man göra. Tycker mest synd om Susanna Kallur, känner på mig att hon hade vunnit annars. Dock för att det såg väldigt roligt ut när hon trillade.

Kommentarer
Postat av: lottie

blogg är ju bra, haha jag ska bli din trogna läser!

2008-08-25 @ 21:29:04
URL: http://dreadlocklife.blogg.se/
Postat av: Marie

Nu är jag en av dina trogna läsare;D

2008-08-26 @ 17:57:53
Postat av: Andreas

Min blogg är bättre än din. Bwaaahaha!

2008-08-26 @ 21:35:34
URL: http://andhja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0