Kuk-hjul

Jasså minsann, idag var det dags att börja skolan. Jag tyckte det var sjukt efterblivet och spottade på alla som hälsade på mig. Vi satt i 2 timmar och fick scheman och snacka skit, sen stack jag och nick hem till honom och jag fick spela på hans iPhone och blev då för en stund en mycket lyckligare människa än vad jag var på morgonen när jag tvingades åka till skolan helt själv. Därefter var vi och rulla planka vid Stads biblioteket, där Nick hade vilt rumpsex med sitt nya spitfire hjul. Jag tyckte då detta var fruktansvärt roligt och skratta så jag höll på att dö, men Nick å andra sidan blev ledsen och så promenerade vi till Superfly för att han ville reklamera skiten. Det Nick inte tänkte på då, var att han köpt hjulen i USA och inte i Helsingborg. Smart grabb. I vilket fall som helst så köpte jag en ny keps på Super flugan. Och sen drog vi ner i skateparken, där lilla Nick mirakulöst nog överlevde sin Backside Tailbone i den lilla QPn.

Nu sitter jag hemma och kollar ner lite på Vågen huset, samtidigt som jag fnissar lite och tycker att jag själv är en bra människa. Jag tyckte faktiskt det var roligt att planka lite idag, och jag ska ha praktik imorgon, vilket betyder att jag ska stiga ur sängen redan vid halv 6 för att sedan bre smörgåsar och klä på mig skitiga kläder och gå hela den långa jävla biten till busstationen och vänta på en skjuts av en person som jag inte vet vem det är och sen följa med dom till lärkeröd där dom mest troligt kommer borra fast mig i något lika lite värt som jag själv.

Haido

Kommentarer
Postat av: alex

pallar inte läsa :D kanske imorrn , första kommentaren nu :D

2008-08-25 @ 18:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0