juliajuliajuliajuliajuliajuliajuliajuliajuliajuliajuliajuliajuliajulia

hajhaj, nu skulle jag (julia) firra fredriks design, han typ tvingade mig fast jag sa helatiden att jag inte kan. Så nu skulle jag ju då göra ngt jag inte kan, och guess vad? jag kunde inte. så han sa precis att han gör det själv.
Mehhallå, jag har ju sagggggggt helatiden att jag inte kan.

detta påminnde mig om för jääääättemånga år sedan när fredrik bad mig göra hans lunar press, fast det var jag dock en jävel på. riktigt duktig var jag på det. fan vad jag var bra. ja det var helt sjukt.
men iaf, så skrev jag ett dagboksinlägg åt han sen också. så jag kände mig kindoff tvingad att skriva här nu.

juliahardrock.blogg.se är min blogg och den är väldigt mkt bättre än freddes, så check it out! (fast just nu är den likabra, eftersom det är jag som skriver här också) ._. fan vad jag är rolig då.


nu ska jag se american history x, och sen sova.
tack för mig, hejsvej!

och vet ni var fredrik precis viskade till mig?
"du julia.... jag tycker jag är lite gay. är jag det? svara ärligt..."
Men jag svarade inte ärligt, ville ju inte göra han lessen.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Okej.

2008-08-29 @ 11:50:14
URL: http://andhja.blogg.se/
Postat av: Alexandra.

Okej.

2008-08-29 @ 15:18:42
URL: http://softilera.blogspot.com
Postat av: Haha

Honom*

2008-08-31 @ 02:35:27
Postat av: Andreas

Fan, någon hann före mig.

2008-08-31 @ 16:03:36
URL: http://andhja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0